اتباع فقط دليل كى يا دليل كےساته

ranaawaiss نے 'نقطۂ نظر' میں ‏نومبر 18, 2011 کو نیا موضوع شروع کیا

  1. ranaawaiss

    ranaawaiss -: معاون :-

    شمولیت:
    ‏دسمبر 25, 2010
    پیغامات:
    20
    جماعت اهل حديث كى نظرمين اصل دليلين فقط دوهين 1- قران مجيد 2- حديث مصطفى صحيحه

    اورمجموعى دليلين چارهين كتاب وسنت اجماع معتبره اور قياس صحيحه _فهـذه هـى الأدلــة الشرعيــة المتفـق عليها عند جمهور أهل العلم كما ذكر شيخ الإسلام ابن تيمية رحمه الله وهى الكتاب والسنة الصحيحة والإجماع المعتبروالقياس على النص والإجماع (مجموع الفتاوى) 11/339 ــ 341

    قران مجيد كا تحقيقى مطالعه كرين تومعلوم هوتا هيكه الله تعالى نے كسى كام كو كرنےكى خاطر اتباع يا اطاعت يا" خذوه" يا "اعملو"ا وغيره الفاظ استعمال فرمائےهين الله تعالى نے يهى الفاظ بعينه كفاروشياطين اوريهود ونصارى اوركفارمكه كےساته بهى استعمال كيا هے-

    ايك سطحى نظركا مقلد جاهل آدمى دهوكا كها سكتا هےكه اتباع يا اطاعت فقط دليل كيساته هوتى هےتوان يهود نصارى يا كفارمكه يا شيطان كےپاس كيا كوئى دليل تهى يا نهين؟؟ اورتهى تو كونسى دليلين تهين؟؟ جس كى وه اتباع كرتےتهے اور جس كى اتباع كرنےسے الله تعالى ومحمد صلى الله عليه وسلم روكتےهين-

    جواب:- شيطان ياكفارمكه اور يهود نصارى بهى باطل دليلون كےساته اپنے اپنے مذهب كى اتباع كرتے تهے-

    1- رب كريم كا فرمان هيكه "كل حزب بما لديهم فرحون"

    يهان مقلدين بهائى لفظ"بما لديهم" كى تفسيرضرورديكهين تاكه اس علمى مسئله كوعلى وجه البصيرة سمجه سكين-

    2-وتلك حجتنا آتيناها ابراهيم على قومه (الانعام 83)

    يعنى الله نے ابراهيم عليه السلام كو ان كى قوم كى حجت ودلائل باطله (جس كى وه اتباع كرتے تهے)كے مقابله مين حجت الهيه عطا كى تهى-

    3 - دوسرى مقام برارشاد هيكه"اضله على علم "

    قارون كو اسكے علم ودليل ومنطق سب هونيكے باوجود رب كى هدايت نا مل سكى وه حق كى راه نا پا سكا

    4- "وما تفرق الذين اوتوا الكتاب الا من بعد ما جاءتهم البينة سورة البينه-

    اس آيت سے معلوم هوتا هيكه اهل كتاب کے پاس "بينه" يعنى دليلين تهين

    اگرچہ کہ باطل ھی کیون نا ھون -

    5- ابراهيم عليه السلام نےنمرود كيساته جو مناظره كيا مقلدين بتائين كيا نمرود بلا دليل ابراهيم عليه السلام كيساته مناظره كو اتراتها كيا علمى مناظره بلادليل بهى كبهى هوا هے- يه اور بات هيكه نمرود كى دليلين كافى كاميدين تهين-

    6- الله تعالى نے هرزمانه مين هرقوم مين جس شئى كا زور اورغلبه تها يا جو شئى حق وصداقت رسول كى دليل مانى جاتى تهين وهى شئى افضل اور نا قابل شكست كامل شكل وصورت مين بناكر اس زمانه كے نبى كو عطا كرتا تها مثلا حضرت سليمان عليه السلام كو جادو كا علم اور اس كا توڑ اور كاٹ جادو كاعلم وسمجه اور موسى كو عصاء ومعجزات عطا كيا - جو اس زمانه مين ايك قابل قبول حق كى دليل سمجهى جاتى تهين اورعيسى عليه السلام كو ان كى قوم كى رغبات وميلان كو مد نظر كه كر الله نے اسى مناسبت مين عيسى كو معجزات عطا كيا جس سےمردون كا زنده هونا بيمارون شفاياب هونا كيونكه ان كى قوم كو اسى طرح كى حيرت ناك اور نا قابل يقين دليلون يا معجزات كى ضرورت تهى (معجزات بذات خود انبياء كى صداقت كى دليل هين) كى تلاش تهى جو ان مين تهين ليكن مردون كو زنده كرنا يا مريضون كو شفاء باذن الله دينا يه بس الله كى طرف سے عطا كرده عيسى عليه السلام كا معجزه تها-

    6- مكه مكرمه مين فصاحت وبلاغت كا مالك شاعرمقبول تصوركيا جاتا تها اور" سبع معلقه" کا شعری مجموعہ كعبه كى ديوارون مين معلق تها اس اور يهی وجہ تھی کہ عرب خود كو تن تنهاعقلمند بولتے تهے افصح البيان اور دوسرون كو عجمى سمجهتے تهے - ان كا غرور وسرمايه فخر يا100 باتون كى ايك دليل وحجت ان كا فصيح وبليغ شعروشاعرى تهى اس واسطه الله نے محمد صلى الله عليه وسلم كو قران جيسى فصيح وبليغ كتاب بطوردليل حقانيت دى اور كها كه اهل عرب بالفرض يه انسانى كلام هے تو تم ايك آيت ايسى لكه لاؤ تا قيامت مهلت دي جاتى هے- معلوم هوا كه كفارمكه كى بهى ابنى دليلين تهين ليكن رب كى نازل شده دليلون كا مقابله نا كرسكين-

    مين سمجهتا هون كه انصاف بسند مقلد كو يه ثبوت كافى هين كه كفاركى بهى خودساخته دليلين تهين جن كى وه اتباع كرتے تهے يا جس كو قبول حق واتباع كا معيار وميزان سمجهتے تھے- اس لمبى تمهيد كے بعدعرض يه كرنا هيكه دودنون سے متعصب اورغالى حنفي هم سے سوال كر رهےهين هين كه

    "اتباع كيا صرف دليل كيساته هوتى هے ؟؟؟؟قران وحديث سے دليل دين ؟؟؟؟ مخلص اور سنجيده احباب نے دليلين دين ليكن كوفى دماغ شايد يه دلائل هضم نا كرسكا اس لئے مناسب معلوم هوا كه ايك تفصيلى داكومينت هى اس موضوع پر قلم بند كردون

    - بعون الله وتوفيقه ليهلك من هلك عن بينه ويحيى من حى على بينة-

    برادران واخوات اسلام ! يه بات تو صاف هوئى كه مقلدين بهى مانتےهين كه اتباع اوردليل مين فرق هے اور وه فرق يه هيكه تقليد كى اصطلاحى تعريف كى روشنى مين يه بات طے شده هيكه تقليد بغير دليل كے هوتى هے -

    كيونكه صحابه كرام سے لےكرتمام هى متقدمين ومتاخرين علماء فقه تفسير وحديث اور اهل الراى اور ماهرين لغات سب نے لكها هيكه "الاتباع هو الاخذ بالقول مع معرفة الدليل والتقليد هو الاخذ بالقول دون معرفة الدليل"

    يا "ان الاتباع يكون للدليل لا للرجال واما التقليديكون للرجال"

    (ديكهين اعلام الموقعين لشيخ الاسلام ابن القيم الجوزى اور جامع بيان العلم وفضله لابن عبد البررحمهما الله

    ان دونون كتابون مين تقليد كى دهجيان بكهير دى گئين هين-)

    قران مجيد كى آيات كى روشنى مين معلوم هوتا هيكه مين اتباع دليل كى يا دليل كيساته اور تقليد رجال وشخصيات كى يا شخصيات كيساته هوتى هے-

    همارا سوال يه هيكه جب تقليد بلا دليل هوئى - كيونكه تقليد مين (تمام متقدمين ومتاخرين علماء كى تعريفات كى روشنى مين) علم نهين هوتا جها لت هوتى هے اور تمام علماءسلف وخلف كا اس بات پراجماع واتفاق هيكه مقلد جاهل يا عامى هوتا هے -ــ

    وقال ابن القيم رحمه الله (التقليد ليس بعلم باتفاق أهل العلم) (اعلام الموقعين) 2/169، ومثله في (اعلام الموقعين) 1/45.- )

    كيونكه وه جاهل ناهوتا تو تقليد نا كرتا بلكه دليل كو ديكهتا اورتقليد كى مجبورى كا شكارناهوتا

    تو همين حيرت هوتى هيكه فقط يه تسليم كرنے سے كه اتباع دليل اورحجت اوربرهان وسلطان كى هوتى هے يا دليل يا حجت يا برهان وسلطان كيساته هوتى هےمقلدين كا سالها سال كا تقليدى حمل كيون ساقط هو جاتاهے؟؟؟؟-فى الوقت جاهل مقلدين كى خدمت عاليه مين عرض هين وه آيات جن سے صاف طور سے معلوم هوتا هيكه اتباع دليل كى كرنى هے يا دليل كيساته كرنى هے- بعون الله وتوفيقه

    1-" اتبعوا ما انزل اليكم من ربكم ولا تتبعوا من دونه اولياء -الاعراف

    مقلدين بتائين كه مومنون كو كيون كها گيا كه "اتبعوا ما انزل اليكم من ربكم"؟؟؟ اس آيت سے معلوم هوا كه اتباع نام هے ما "انزل اليكم من ربكم" كو مان لينےكا اور اهل ايمان كى خاطر "ما انزل اليكم من ربكم" هى اصل اتباع هے- اسى آيت مين الله تعالى نے آگے ارشاد فرمايا "ولا تتبعوا من دونه اولياء يعنى الله كے علاوه جتنا بهى اولياء باطل هين ان كى اتباع نا كرو -

    كيونكه ان كى اتباع كى جو دليلين ان كےمتبعين ديتے هين سب ايسى هين جن كا حكم الله نے نازل نهين كيا يعنى جو "ما انزل اليكم من ربكم "نهين هين بلكه اس س خارج هين-سبحان الله

    معامله يهين ختم مقلدين كو يهى ايك آيت بطور دليل كافى هے ليكن كوفى احناف كا هاضمه كافى خراب هے لهذا مزيد دليلين عرض هين

    2-"واذا قيل لهم اتبعوا ما انزل الله قالوا بل نتبع ما الفينا عليه آباءنا أو لو كان آباؤهم لا يعقلون شيئا ولا يهتدون) يهان بهى اصل اتباع "ما انزل الله" (قران أورسول اور قران وذات مصطفى بذات خود دليل هين)كو بتلاياگيا هے- فهل من مدكر ؟؟؟

    3- الذين يستمعون القول فيتبعون أحسنه الاية 39/18

    يهان بهى مومنون كى خوبى بتلائى كه قول خدا تعالى (جو يذات خود دليل هے) كو سن كراس كى بهترين اتباع كرتے هين-

    4- قل ما كنت بدعا من الرسل وما ادرى ما يفعل بى ولابكم ان اتبع الا ما يوحى الى وما انا الا نذير مبين 46/9

    يهان هم ركتےهين اورمقلدين سے دوباره سوال كرتےهين الله نے نبى سے يه كيون كهلوايا كه كه دو

    كه مين "مايوحى الى "كى اتباع كرتا هون؟؟؟

    ظاهر هيكه "مايوحى الى"هى وه دليل وحجت هے جس كى اتباع نبى عليه السلام نےكى اور امتى كو بهى"مايوحى الى" يعنى قران كى اتباع ( جو ادله شرعيه مين سے ايك هے) كرنى هے

    5- وهذا كتاب انزلناه مبارك فاتبعوه واتقوا لعلكم ترحمون - الانعام 155

    6- اتبع ما اوحى اليك من ربك واعرض عن المشركين 6/106

    7- واتبعوا احسن ما انزل اليكم من ربكم 39/55

    مومنون كو خطاب ربانى هيكه جو رب كى طرف سےقران نازل هوا هے اسكى اتباع كرين مقلدين بتائين كه قران كى اتباع اندها دهند يا ابنى مرضى كيساته كى جاسكتى هے؟؟؟؟؟؟يا اتباع علم وبصيرت ودليل وغور فكر كےساته كى جاسكتى هے ؟؟؟

    8- انبياء ورسل كے واسطه سے آسمانى كتابون كا نزول كا اكلوتا مقصد يه تها كه مخلوق خدا علم ودليل ربانى كى روشنى مين حيات بسر كرے بالفرض اتباع بلا دليل هى هوتى تو انبياء كى بعثت اور كتب سماويه كا نزول كيون هوا؟؟؟ اور اسكى ضرورت هى كيا تهى؟؟؟

    9 اتباع يا اطاعت يا عمل بلا دليل هوتى تو جهان جهان قران مجيد مين الله نے اطاعت اواتباع كا حكم ديا هے وهان كوئى شرطيه بات كا بيان نا هوتا مثلا "اتبعوا ماانزل اليكم من ربكم "وغيره

    10-اتباع فى سبيل الله هوسكتى هے يا فى سبيل الطاغوت -الله اورمحمد مصطفى جو خود دليل هين كى اتباع كرنےكا حكم قران مين نازل هے اور طاغوت وشياطين كى اتباع كا حكم نهين هے- وتلك عشرة كاملة

    كيا ان دس مضبوط قرانى دليلون كے بعد بهى مقلدين كو سمجه مين نهين آتا كه الله نے جهان بهى اپنى يا رسول كى اطاعت وتعميل يا اتباع كا لفظ قران مجيد مين استعمال كيا وهان "ما أنزل الله" يا "ما يوحى الى" يا "ما انزل اليكم من ربكم" كى شرط كيون ركهى ؟؟؟؟

    ظاهر سى بات هيكه اصل اتباع يهى هيكه اس مين يه دليل هو كه اس كاحكم الله نے اتاراياديا يا نبى اكرم نے ديااور كيا يا نا كيا اس كو ديكها جائے _اور اسى كے مطابق عمل كيا جائے-

    شيطان يا يهود ونصارى يا كفاركى نظرياتى خرافات و عقائد كى اندهى تقليد اورفالتو رسومات كى اتباع كے مقابلے مين الله تعالى نے لفظ "اتباع يا "اطاعت يا "عمل يا "اخذ "كا لفظ استعمال كركےجن اشياء كو كرنےكا حكم قران مين ديا هے وه بهى دليل كےسا ته هوتى هين- جس كو نهين كرنا هے كه رب نه منع كيا هے- مقلدين ايك اور طريقے سے غور كرين كه

    1-"الله تعالى نے قران بر تدبر اورغوروفكر (افلا يتدبرون القران ام على قلوب اقفالها ) اور سمجه كراس كى تلاوت وقرات كا حكم ديا هے(ليدبروآياته) اور حصول علم پر زور ديا هے(اقرا باسم ربك ) اور هر مسئله كو تحقيق كيساته تسليم كرنےكا حكم ديا هے (قل ان جاءكم فاسق بنبأ فتبينواان تصيبوا قوما بجهالة فتصبحوا على مافعلتم نادمين )الحجرات_ اورمومنون كى صفت يه بتلائى هيكه (لم يخروا عليها صما وعميانا)-

    توهم ايك لمحه كى خاطر كس طرح يه مان لين كه الله تعالى نے اتباع كا لفظ بلا شرطيه دليل كےاتباع يا عمل يا اطاعت يا اخذ پراستعمال كياهے؟؟؟؟؟؟؟

    قران مجيد مين الله تعالى كا ارشاد هيكه"وما آاتاكم الرسول فخذوه وما نهاكم عنه فانتهوا"

    كيا رسول اكرم كى اتباع يون هى بغيرقرانى وحديثى علم ومعرفت كےهو سكتى هى يا اسكى دليل وعلم وجانكارى كى ضرورت هوتى هى _هم شراب كو نهين نوش كرتے كيونكه قران مين الله نے اور حديث مين رسول اكرم نے روكا؟ كيا قران وحديث كى دليل كے سهارا لئے بغيرهم ايسا كرتےهين؟؟؟؟كيا كافرون كوهم يه بولتے هين كه همارى مرضى سے هم شراب نهين نوش كرتے يا يه بولتے هين كه قران وحديث مين همارے رب اور رسول نے همين اس سے روكا هے؟ كيا يه اتباع بلا دليل ومعرفت وبلاعلم هے؟؟؟؟

    مالكم كيف تحكمون ياايها المقلدون وصدق من قال "لافرق بين بهيمة تنقاد ولامقلد يقلد

    "

    2-قران مين جهان اور جس كى اتباع مع الدليل كرنےكا حكم هوا هےمثلا "واتبع سبيل من اناب الى" تو رب كا حكم هےامركا صيغه هےمامور نبى هين اور امت محمد هين يا مثلا "ويتبع غير سبيل المومنين نوله ما تولى الاية " تو اهل ايمان كو هرحال مين ايسى اور اس كى اتباع كرنا ضرورى هيكه رب تعالى كا حكم جوهوا-

    اور جس كى اتباع كرنےكا حكم نهين هوا هے مثلا "لا تتبعوا خطوات الشيطان" يا "ولا تتبعوا من دونه اولياء" تو اسكى اتباع نهين كرنى هے

    اب اتنى سيدهى سى بات كے باوجود كوئى يه كهےكه اتباع مع الدليل نهين هوتى تو وه صاف اور صريح غير معارض دليل دے اورساته هى يه ثابت كرےكه تقليد مع الدليل والعلم والمعرفة والحجة هوتى هے الله تعالى هم سب كو دين اسلام كى سمجه اور قران وسنت كى اتباع كى توفيق دے آمين وصلى الله على نبينا محمد واصحابه اجمعين برحمتك يا ارحم الراحمين
     
Loading...

اردو مجلس کو دوسروں تک پہنچائیں