سعودی عرب میں دو اشتہاری ملزم پولیس مقابلے میں ہلاک

mahs نے 'دیس پردیس' میں ‏مئی 23, 2013 کو نیا موضوع شروع کیا

  1. mahs

    mahs --- V . I . P ---

    شمولیت:
    ‏ستمبر 6, 2012
    پیغامات:
    332
    العربیہ ڈاٹ نیٹ -
    سعودی عرب کے شمالی مشرقی علاقے میں دو افراد سکیورٹی فورسز کے ساتھ فائرنگ کے تبادلے میں مارے گئے۔ دونوں ملہوکین ریاض سمیت دیگر علاقوں میں قتل، مسلح ڈکیتی اور سکیورٹی حکام پر فائرنگ کی متعدد وارداتوں میں مطلوب تھے۔

    سکیورٹی فورسز کچھ عرصے سے ان کے تعاقب میں تھی۔ اس کارروائی میں پبلک سکیورٹی ڈیپارٹمنٹ نے بھی متعلقہ حکام کو مکمل تعاون فراہم کیا۔ اشتہاری ملزمان کی گرفتاری کے کے لیے ریاض اور مشرقی علاقے میں خصوصی ٹیمیں تشکیل دی گئی تھیں۔

    روزنامہ ’’الشرق‘‘ کے مطابق یہ دونوں ریاض کے ضلع افلاج میں ایک شہری کے قتل، احساء کے علاقے خریص میں گاڑیوں کی اسمگلنگ اور مسلح ڈکیٹتیوں میں ملوث تھے۔ یہ گاڑیوں کے مالکان کو اسلحے کے زور پر دھمکاتے اور اس کی گاڑی پر قبضہ کرکے اسے لے اڑتے تھے۔

    سکیورٹی ذرائع کے مطابق یہ رماح اور النعیریہ کے اضلاع میں بھی اسلح کے زور پر گاڑیاں چھیننے میں ملوث تھے۔ نیز ان پر ریاض اور مشرقی خطے میں گشت کرنے والی سکیورٹی ٹیموں پر فائرنگ کا بھی الزام تھا۔

    گزشتہ کچھ عرصے کی انتھک کوششوں کے بعد گرفتاری کے لیے تشکیل دی گئی فیلڈ ٹیموں کو ان دونوں کی نقل و حرکت کے متعلق آگاہی ہوئی اور اس طرح بدھ کی شام سکیورٹی فورسز حفر باطن ضلع کے علاقے ھجرہ سامودہ کے قریب ایک صحرائی علاقے میں ان دونوں تک جا پہنچیں، یہ دونوں اس وقت ایک چھینی گئی گاڑی ’’لیکسس جیپ‘‘ میں کہیں جا رہے تھے۔
    دونوں ملزمان نے سکیورٹی فورسز کو دیکھتے ہیں ان پر فائرنگ شروع کردی، سکیورٹی اہلکاروں سے مقابلے کے دوران ان دونوں میں سے ایک موقع پر ہی مارا گیا اور ایک شدید زخمی ہوگا، مقابلے میں ان دونوں کی گاڑی اور سکیورٹی فورسز کی بعض گاڑیاں بھی تباہ ہوگئیں۔ متوفی اور زخمی دونوں کو ہسپتال لے جایا گیا، جہاں سے جمعرات کی صبح ساڑھے پانچ بجے زخمی کی موت کی بھی خبر آگئی۔

    ان کے قبضے سے ایک پستول، رائفل ، مشین گن اور بارودی مواد قبضے میں لیا گیا ہے۔ متعلقہ اداروں نے اس واقعے کی فوجداری خطوط پر تفتیش شروع کردی ہے۔
     
Loading...

اردو مجلس کو دوسروں تک پہنچائیں